25. 2. 2011

Žij svůj život

Róbert Betz je neskutočne charizmatická osoba. Promovaný psychológ, robí prednášky v Nemecku a v Grécku na ostrove Lesbos. Jeho prednášky sú pútavé, a keď si ich spojíte s jeho zvukovým prejavom, navždy sa vám dostanú pod kožu.

Pôvodná (rozkúskovaná) prednáška Ži svoj život bola donedávna verejne prístupná na tejto adrese. Prednedávnom však zmizla, aby bola nahradená krátkym predstavením autora. Veľmi na mňa zapôsobila, a odložil som si ju, aby som ju v príhodnom čase preložil. Čakala u mňa vo ”fronte” vyše pol roka, kým sa dostala na rad. Ten čas prišiel.

Chcel som na tomto mieste uviesť krátky úryvok, ale iba by som jeho vystúpenie skreslil. Je treba ho počuť. Takže iba stručne uvediem svoj názor, pre koho je táto prednáška vhodná: Ak sa vám zdá, že vo vašom živote nie je niečo v poriadku, že sa málo radujete, nežijete naplno, robíte veci, ktoré robiť nechcete, žijete s človekom, s ktorým žiť nechcete, nerobíte svoju prácu s láskou a nadšením… ste podľa mňa zrelí na túto prednášku. Je však balzamom pre každú otvorenú myseľ.

Vyhraďte si asi hodinu času, vypnite mobil a nenechajte sa rušiť. Pred prednáškou odporúčam prečítať si môj starší preklad Život slobodného človeka, nezaberie vám veľa času, na zahriatie. Ak si prednášku vypočujete celú, trúfam si povedať, že nejednému z vás zmení život. Na mne stopy veru zanechala. A priznám sa, titulkoval som ju s radosťou.

Preklad z nemčiny ďurino, január 2011. Ak sa vám to páčilo, prispejte. A šírte to ďalej.

VIDEO ZDE: http://www.auria.sk/

Žádné komentáře:

Okomentovat